Kravall

Idag när jag körde hem från jobbet kom jag på det. Jag kom på vilken typ av person som är absolut värst i trafiken. Nu skall jag berätta för er.

Den värsta tänkbara medtrafikanten är 'hetsiga tjejen', troligen mellan 25 och 35 år, som kör fort och våldsamt, viftar och svär (ofta åt personer med handikapp som pga detta måste köra långsamt...) och är allmänt skitjobbiga och hela tiden irriterar sig på andra istället för att bara vara uppmärksamma. De kännetecknas av de ofta stora solglasögonen samt att de tycker att de själva är otroligt skickliga bilister. De genar dessutom ibland i kurvor så att man vid vissa tillfällen till och med kan höra hur fälgen repas mot trottoarkanten... *host*


De är otäcka de där tjejerna...

Igår var jag på agilitybanan med Frallan och Anna, Sofie och deras vovvar. Jag kunde inte köra något alls pga ryggen och knäna och kände mig en hel massa besviken. Ja, blev näst intill bitter en stund faktiskt. Frans fick dock köra hinderbana med Anna så han var mer än nöjd. Så himla söt lillen när han flyger över hindren. Det blev en himla lyckad kväll ändå, fast jag inte direkt kunde vara delaktig.

För övrigt så kom bästaste Carin förbi häromdagen med värsta pysselkittet till mig som tack för att jag kört henne till jobbet några mornar, SÖT! Hyfsat glad jag blev! Nu sitter jag här och tittar på alla fina papper och tycker det är lite läskigt att klippa i dem. De är ju så himla fina liksom?

Hittade igen en bild från balkongen förra våren, när jag precis hade byggt färdigt trallen och bänken med förvaring. Minns ni? Inte utan att man längtar lite tills det är dags att plocka fram dynorna och plantera ut pelargonerna (eller köpa nya...)


SOMMAR!







Kommentarer
Postat av: Carin

Tjenare hetsiga tjejen! :P OoiEE! Har du klippt i pappiren än?! ;) Det är ju det dom är till för! Jag har iaf kommit ihåg stämpeldynan, tar med den imorgon! sPraLL! Snart AW! OoiEE! :) Kram!

2011-03-16 @ 21:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0