Klipp&Bad

Idag var det den stora klipp- och bad-dagen. Liten Frans behövde verkligen klippas och badas. Ett tvåtimmars SPA med kloklipp och öronpet och alltihop. Frans var inte lika överygad som matte att det var en bra idé att lämna honom på Hundsalongen. Så här efteråt kan matte också känna att det kanske blev lite tokigt... Han blev väldigt naken liksom...


Före


Efter - Söt är han. En riktig sötskit, även om lite fånig i sin nya frisyr


Att sitta still är inte Frallans grej...

Och så den obligatoriska och som vanligt misslyckade kompisbilden...

Vi är inte bra på att sitta still någon av oss...

Imorgon ska jag på afterwork med Carin, ser verkligen fram emot det! Kul att få hänga gäng utanför jobbet! Äta lite gott käk och snacka strunt. Passar mig ypperligt efter den här veckan...

Nu blir det snart till att sova. Kroppen är sliten, äntligen har mina mediciner börjat verka någorlunda iaf. Läkaren har ännu inte ringt upp, han skulle ringt i måndags. Men, men, varför är jag inte förvånad? Det är tur att ensam är stark.



Kommentarer
Postat av: Lena

VILKEN snygging han blev!! Hur söt smelst ju! =)

2011-03-19 @ 21:46:13
URL: http://lizanne.blogg.se/
Postat av: Sofia L

Nu ser man hans välsvarvade figur!

2011-03-20 @ 14:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0