Hockeyfralla

Idag har jag varit och tittat på hockey. Jag kan ingenting om hockey. Nästan så att jag har minuskunskaper faktiskt. Hockey har aldrig intresserat mig, men idag var jag iväg hur som helst och det blev riktigt lyckat! Det var en sån match med en massa veteraner, så jag fick minsann se bland andra Salming, Dahlén och Sundin. Inte alls så dumt! Man kanske skulle börja intressera sig?

Jag hittade igen några bilder som jag bara måste delge er. Förra årets fotografier som sedemera blev till julkort.

*Trumvirvel*

Låt mig presentera: Frans aka Lill-Renen!



Frans kan konsten att vara en linslus och verkade riktigt nöjd som ren, särskilt med den röda mulen:




Han är en riktig charmör den där lille Frans.

Sen somnade vi... Gillar den här bilden:




Trevlig lördag på er därute!



Kommentarer
Postat av: Carin

Morsning korsning! Kul med kändishockey! Och hockey är väl en av dom få sporterna som är rolig att titta på! ;) Haha, Frallan är ju bara för cool i sin juloutfit! :D Mer sPraLL åt folket! Han kanske vill låna min kaninmask till påskkorten? ;) Nu inväntar jag två kompisar som ska komma och pyssla! Kanske blir det en promenad eller utflykt i finvädret för oss först.. :) Kram!

2011-03-06 @ 09:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0