Grönt!

Efter dagens tidigare inlägg kände jag mig tvungen att skriva ett till. Jag är på bättre humör nu. Inser att det är den här månadens vimsiga hormoner tillsammans med den otroligt stora fullmånen som sätter mina känslor fullkomligt ur spel och jag kan börja gråta åt vad som helst. Precis vad som helst och det går inte att stoppa.

Nu är glädjen stor dock när jag helt plötsligt nyss kom att tänka på en grön blomkruka. Helt plötsligt kommer jag ihåg att det fanns en grön blomkruka i keramik hemma hos pappa. Det slår mig att det måste vara Upsala Ekeby och 50-tal. Ringde pappa och efter en tur i källaren hittade han mycket riktigt igen krukan. Den fanns kvar och det var mycket riktigt är det Uppsala Ekeby. Hur roligt var inte det? Så den skänkte han till mig. Weeei! Så nu är jag en tidstypisk 50-tals blomkruka rikare. Så efter det gick turen till Tradera och där finns en himla massa fina blomkrukor! Roligt värre!

Dock lär humöret kunna svänga ett antal gånger till under kvällen. Lynnig tror jag humöret kallas... hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0