Extrem fundering

Jag gillar inte att behöva gå omkring och fundera över saker. Så eftersom jag inte hittade några snowboards från Extrem varken i butikerna i stan eller på internet samt hade hört en del mindre roliga rykten om företaget så skrev jag såklart ett e-mail till Extrem och frågade dem. Jag har kört på en Extrembräda senaste åren och gillar den verkligen. Jag litar helst inte på rykten utan föredrar fakta så tog jag reda på hur det låg till.

Fick svaret igår:

"Hej Sara,
Tack för ditt mail. För tillfället så har vi inga snowboards, men det kommer nästa år.
Anledningen är att vi hade en enorm volymväxt på skidor förra året, vilket resulterade i förseningar och beslut om att skjuta upp snowboards 1 år. Hoppas att du kan vänta på den perfekta brädan."

Inte så roligt. Vänta ett år? Vad göra, jag hade ställt mig in på att hitta den perfekta brädan i år. Men jo, jag tror faktiskt att jag ska göra så. Vänta. Vänta på den perfekta brädan. Det är värt det. =)


Jag och Vera har åkt massa massa massa bräda ihop. =) Vi borde göra det oftare hävdar jag!
Det kan vara så att i vinter kommer vi båda ha röda jackor! Weeei!

Vi var ju sånna där white-trash brudar som bodde på husvagnscampingen hela vintrarna. Fast jag erkänner, de första åren var jag livrädd för henne, hon var så cool och hängde med det "rätta" folket... ;) Sen vi lärde känna varandra där uppe till fjälls har vi varit i princip oskiljaktiga, med en liten diff på några år. ;) Nu är vi dock oskiljaktiga igen. Wiiii (Hahaha trodde jag iaf tills jag precis upptäckte att hon lösenordsskyddat sin blogg och inte delgett mig nått inlogg minsann WTF! hahaha)


Myyyyyys! Mer fjäll till folket!

Jag nöjer mig med nya jackan i år, den är förövrigt "sorterad i Göteborg" nu så den borde vara här när som helst kan man tycka...




Kommentarer
Postat av: Veronica

Delgivning måste ske muntligt....nu har du det, så enjoy :)



Klart som fan vi ska till fälls! Bigtime! Nästa helg? Och såklart snyggast i backen!



Pöss

2011-01-06 @ 15:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0