Nu går troll på torra land?

Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade er om läget. Jag har varit på resande fot denna vecka och har kommit av mig en smula i bloggandet. Jag hoppas på bättring i bloggandet.

Så har jag en prioritetslista på gång. Det börjar bli några projekt nu som jag har på gång. Det är ju så att allt man vill göra kan man göra. Det omöjliga tar bara lite längre tid som någon smart person sa säkert för ganska längesen. (Troligen var det ungefär samtidigt som någon bestämde att påsken skulle ha att göra med fullmånen som dyker upp någon gång efter nån annan helg och yädiyädi... osv. ) Glöm det där sista... jag är för trött för att orka dra några detaljer kring det där.

Hur som helst så kommer en priolista att dyka upp. Den kommer bland annat att innefatta gitarrspel och golfutmaningar och andra för år 2011 viktiga saker.

Nu lockar sömn. Jag är så trött. Behöver sova. Återkommer imorgon med ett mer tydligt inlägg.

Jajjebox.







Kommentarer
Postat av: Pär

Och så avslutar hon med ett boson-uttryck...

2011-02-03 @ 23:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0