Så mycket att göra...

Idag har varit en konstig dag, fullt upp hela tiden. Dock feberfri idag, mer än vad man kan säga om de senaste dagarna.

Ikväll blev det en liten utflykt till kungsgården, där var våren i full gång och på sedvanligt vis var det översvämning. Finns det något roligare än att gräva vattengångar i leran och göra logistiskt smarta vattenvägar? ;) Åhh jag tycker det är lika roligt nu som när jag var liten. Idag var det dessutom upp till bevis för nya goretex-skorna. De var vattentäta!


Och där pekar jag på bollen som Frallan lagt i vattnet...


Gräva gräva, så mycket att göra och så lite tid!

Det där måste ju ses som vardagsträning? Jag kan inte stå och gräva speciellt många minuter innan min rygg kollapsar, men det är ju liksom rolig träning? Sen agerade jag lite arbetsledare en stund. =) Det blev ganska bra till slut, men med bara skor och pinnar och Frans till hjälp så blev det inte optimalt direkt... Det blir som förra våren, man får ta det lite varje gång. =)

Nu är det läge för ett skumbad för att dämpa den värk jag lär få imorgon som tack för att jag hjälpt naturen lite att bekämpa översvämning =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0