Förr om åren...

Igår rensade jag min gamla dator, den som jag inte använt sen nån gång under sista åren på universitetet. (Den fanns med i mååååååånga år) Där i fanns en del gamla gobitar. Hur söt var inte jag när jag var yngre då? Och ibland undrar man hur vi tänkte egentligen...


Här skulle jag på min ex-pojkväns skolbal. Han två år yngre än mig. Listigt att få gå på två baler =)


Här hittade jag en bäbis... Lite chockad är jag allt, första gången jag höll i nått så litet...



Det här var dagen innan jag och min älskade vän, Frida, skulle åka till Japan och tågluffa. Frida finns inte med oss idag som vissa av er vet. Det var en fantastisk människa som jag tänker på varje dag. Och nej, jag tar henne inte på tutten även om det kanske ser ut så på kortet. =)


Fotosession med Catta.


Jag och mitt ex, Jörgen. För länge länge sen... Underbart foto hävdar jag!


Fantastiskt roligt, tjejerna som har "polisskolan"-tema =) Klockrent!


Hur liten som helst =)


Sen blev jag lite rundare igen =)


Sen blev det höst! (Det finns bajs i löv, därav de något stela händerna) Notera även piercingen i ögonbrynet! =)

Jaha, det var lite av min historia i bilder. Så himla roligt att titta igenom dem. Skrattar och gråter om vartannat.









Kommentarer
Postat av: malte o snoken me matte

du är jättefin på alla bilder! kameran gillar dig!syntes inte att det var 20 kg som skiljde, du bar dom väl! din fina vän som inte finns med dig längre, ni var väldigt lika varandra till utseendet! skulle kunnat vara syskon, tvillingar tom. Tråkigt! (Kram)

Det är roligt o gå igenom sin "historia" sådär ibland, rentav terapeutiskt ibland! Och så kan man skriva sin egen historia genom att kasta alla fula bilder...

kram o slafspuss från taxarna

2009-09-12 @ 16:22:08
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Vaddå 20 kilo?? Du är AS SNYGG och bilderna var urtjusiga...ohhh vilken lust jag får att ta foton på några vänninnor.....Kunde inte göra ngt inlägg ovanför...Skulle ju säga att Acke är precis likadan när jag ska vika tvätt eller lägga ngt på sängen som är i "tyg väg";) Din fina fina vän Frida sänder jag en liten tanke till, grymt vad som än hänt, en ung vacker kvinna ska få ha ett helt liv fyllt med sorg och glädje innan hon tar "farväl"....



Stor kram till er alla!

2009-09-15 @ 00:12:39
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/
Postat av: Tomas

Vacker rakt igenom. Kan inte förneka att det pirrar i magen när man ser kort på dig, så vacker är du, det hävdar pojken bestämt ;)

2009-09-30 @ 13:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0