Nostalgi!

Ibland är det så otroligt härligt att hitta valpfoton, ni vet sådär när man bara kan tänka tillbaka och inte kan göra annat än le. Ja, jag grät en skvätt också. Frans var ju så fantastiskt söt när han var liten. Han är förstås helt underbar idag också, men jösses va söt han var som valp. Jag hittade igen ett par bilder hos vänner igår och tackar i förväg för att jag buslånade dem från era bloggar. Tack Anna (timsevimse.blogg.se) och Kicki (vår första och favoritinstruktör! (http://kickifohlin.blogg.se)
Första besöket på Fritt följ. Frans 11 v gammal i sitt nya regntäcke. Ja, det är samma täcke som vi nu har givit bort till pudelvalpen Sigge. Frans fick det inte över huvudet längre... Mattes lillskrutt...
Fika med Fritt-följ-gänget. Frans fortfarande 11 v gammal. Den enda av vovvarna som fick sitta med under fikat. Han var för liten för att lämna ensam i bilen. Charmade nog de flesta, satt och frös och skakade i mattes knä så vi fick låna en filt och vira in lillvalpen i. Uj uj...
Nu är det slut på nostalgi för denna gång. Jag ska försöka sova några fler timmar i natt än vad jag gjorde natten mot idag. Fyra timmar är för lite...
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: malte o snoki me matte

ja men skrutten så sötisötsöt man var! ögon stora som tefat på sista bilden! "vad gör ni med mig?"

Vi har (schhh hemligt det hära...)smågluttat på jackrussels, den låga o lugna varianten... matte har redan valt namn men husse är lite motspänstig...

regniga måndags pussar

2009-10-26 @ 08:16:20
Postat av: malte o snoks matte

vi ska titta ikväll... matte är så nervös så hon mår illa...tänk om det inte faller i god jord du vet hos vem...

(du ska inga hundar hava jämte malte...)

matte har massa namn, tänkte på moltas rätt länge tills vi kom på att grannens hund heter moltas...men hans husse skriker mest molle, moltas får han heta när han varit stygg...

kram

2009-10-26 @ 12:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0