Vill ni se..?

Det verkar som att vi ska åka och hälsa på valpar i helgen. Bara hälsa på, inte ha med sig hem (läs: hur som helst är de  för små än...) Jag måste ju visa lite bilder så att ni får se underverken... Jag försöker stå emot, men skulle så gärna vilja ha en polare till Frallan. Vi får se hur det känns om vi hälsar på dem. Jag måste försöka tänka realistiskt och inte bara med hjärtat...


Där är lille Jacko =)


bustroll





Jacko med mamma och bror =) Japp, lite speciella är familjen ;) Mamma är jack russel tax och pappa tax.


så avslutar jag givet med en idolbild på snyggFrans =)

Frans stack idag... Jäkla hundskrälle tänkte jag för mig själv när jag såg skrutten springa över vägen till de karelska björnhundarna som han är en smula bettuttad i. Åhhh rakt över vägen bara, utan att titta sig för. Mattes hjärta stannade en bra stund, skulle varit kliniskt död om det inte vore för att jag blev så galet förbannad. Fick tag i honom och kunde brotta ner honom iaf. Han fick skämmas ordentligt. Sen fick han gå kopplad tillbaka och det dröjde innan han fick leka med lille Sigge som var ute lös och busade... Han vet så väl vad han inte får göra, men ändå är det tydligen värt det... Känns bra att veta att Lenas Hugo gör precis samma sak och han lystrar väldigt bra till sin matte annars och är jätteduktig. Nåväl...



Matte har kokat svartvinbärssaft och var tvungen att hälla kokande vatten på armen. Varken snyggt eller skönt... så jäkla orutinerat, men så lätt gjort... Det läker nog ihop fint iaf bara jag sköter om det rätt. Men ni vet ju hur lätt det är när det gör snoront och man mest vill skrika. Skrika och svära åt sig själv när man lägger om såret känns så fånigt liksom... =)

Kommentarer
Postat av: malte o snokis sura matte

nu e matte upprörd... hon skrev ett långt inlägg o så försvann skiten... nu blir detta ett test bara...

2009-08-19 @ 09:36:24
Postat av: malte o snoki me matte o husse

jaha då prövar vi igen då, tredje gången gillt...

vi har tjutit här över hur söta knubbsälarna är! särskilt de små söta fettvecken på russelvappens lår!! jacko är ju skitsöt o att åka o titta på honom verkar mkt farligt! vi hade kommit hem med hela familjen under mattes tröja! va skoj att valparna blev så himla olika! mamman verkar ju cool o om hon har fint temprament så är nog vapparna cola! hur gärna på en skala vill frallan ha en bror? ska han heta jacko då? vi tänker bara på weirdo jacko...hihihi...

slafspussar

2009-08-19 @ 09:40:16
Postat av: malte o snoki me matte

glömde skriva... stackars mattes arm!!!

och: vilken tur att över väg springningen gick bra!!

nu ska vi grädda amrikanska pannkakor!

2009-08-19 @ 09:42:39
Postat av: m o s matte

och gå en stavnings kurs...

2009-08-19 @ 09:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0