Karamba!

Träna är bra, husse har tränat duktigt på gym. Frans hjälper till att stretcha hemma efteråt.


Valp undrar nyfiket hur och varför husse ligger på hans lekmatta och ser rolig ut. Synd att valp försvinner mot svart matta. Hur tänkte matte? Jo matte tänkte fel! Hon tänkte "ahhh inga svarta hundhår syns" och glömde "åhhh valp fäller inte i alla fall, MEN äter gärna vita kex och annat gott på svart lekmatta" Nu blev mattan valps "osynlighetsmatta" istället, där han försvinner för en stund och ingen kan se honom, bara snubbla över honom...


Ser ni valpen vid husses ben? Han har kommit på hur man stretchar också!


Åhhh, tänk om husse vore lika intresserad av dammsugaren som valp...


Jag vill, jag vill, jag vill hjälpa till! Jag kan flytta min hundkorg om du vill?



Här kanske? Mitt framför tv'n? Så ser du mig? Hela tiden? Det är toppen med en mobil korg som dessutom kan delas i flera delar, rekommenderas varmt till alla vovvar där ute. Då kan man flytta efter matte och aldrig behöva vara utan henne om man inte vill förstås...

Kommentarer
Postat av: Anna med Tim

Tänk va Frans, redan servicehund! Tur husse har en sån hjälpreda i dig som servar med stöd vid stretchingen.

2008-09-11 @ 22:49:57
URL: http://timsevimse.blogg.se/
Postat av: VerÅnken

Herregud! Kommer ni inte hem snart?!?!?!?!?



2008-09-12 @ 00:08:00
URL: http://badskans.blogg.se/
Postat av: malte o snoken

å du har gått vår träningskurs ser vi! man kan även agera tyngd när de gör situps genom att lägga sig på magen o pussa dom i ansiktet. när de står på alla 4 kan man krypa in under magen på dom o lägga sig på rygg o köra upp tassarna i lungan..ja möjligheterna är oändliga!

vi tycker du är fjantigt söt när du tittar upp på din matte o vill hjälpa till! här hemma skulle du haft massor att göra, vi springer istället åt det andra hållet när matte kommer me dammsugaren alt ligger kvar så hon får välta bort oss....alla sätt är bra!

mustaschpussar!!

2008-09-12 @ 10:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0