Kan en valp få lite lugn och ro?

Så här såg det ut mitt i vår 160 cm breda säng igår när husse och matte skulle lägga sig...


En stulen julklapp är ändå fin och mjuk och bör hållas i... Matte har lovat att han får behålla den... Man kan nästan tro att valp är lite bortskämd... hehe

Matte är lite tussig idag och har en massa snor i näsan och sånt. Hon och valp har sovit en hel del idag. Försökt packa en del också i och för sig.


Ursäkta matte, men kan en valp få ta en paus, ostörd, mellan allt packande i lådor?


Det är lugnt husse, jag bara vaktar din raggsocka så att matte inte packar ner den... Neeeej jag biter inte, inte snuttar heller, jag bara vaktar... Lovar...

Kommentarer
Postat av: Sara

Nära nu!!! :)

2008-10-23 @ 18:40:16
Postat av: Anna med Tim

Gullig du är frans där du sussar med raggsockan... Hälsa matte att hon får krya på sig och vila lite mellan allt kartongpackande.

2008-10-23 @ 20:57:24
URL: http://timsevimse.blogg.se/
Postat av: malte o snoken

hur är det med förkyln? jag väntar på att mitt halsonda o huvudvärken ja haft i dagar ska bryta ut nångång så man kan få bli pigg igen...suck.

min gamla kommentar är ej med här...är vi bojkottade eller gjorde matte med sina tjocka fingrar nåt fel när hon knappade in skulle inte förvåna oss...

jasså så ni ska flytta, vi e inte ett dugg avis det är jobbigt med alla kartonger o man hittar inte ett jota i flera veckor varken innan eller efter...

lyckis spark

hoppas fransingen håller koll på sina viktiga leksaker! nosgos!

2008-10-24 @ 08:35:33
Postat av: malte o snoken

men lilla fransingen, inte kan man glömma bort er förstår du väl! klantig kan man va däremot med tjocktassarna...

2008-10-24 @ 11:16:50
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Gull gubben då! Hi hi den i sängen var ju bara sååå söt! Stackars matte som håller på att bli sjuk mitt i allt flyttande!!

Puss till er alla!

2008-10-24 @ 15:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0