Regnrocks-Frans

Frans har fått en regnrock. Stackarn höll på att förfrysa hela sig när det regnade ute häromkvällen. Det vill matte och husse förhindra. Han blev riktigt riktigt snygg. Kanske inte helt nöjd än, men han vänjer sig nog... hehe hoppas jag. Det är inte en snäll blick han ger matte när hon ber honom vara en liten snygg manekäng och posera för kameran.



Tilläggas bör att valp går och ser ut som ett bältdjur i sin nya regnkavaj. En liksom seg, vaggande gång som inte ser direkt vinnande ut i längden...

Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Lille goe Frans!!! Så hittade jag in till eran blogg då....som jag garvade när jag insåg vem Börje var!!! Kul typ verkar han vara med väldigt bestämda åsikter....hmmm....



Må gott

Tessan med pälsbollarna ( från samträningen idag för att klargöra vem jag är;) )

2008-08-17 @ 14:48:47
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0