Att skriva för analfabeter eller spöken...

Det är en sak som är märklig. Det är många som läser min blogg, men det är ytterst få som skriver en kommentar. Det är några som är underbara, trogna och är min uppmuntran till att fortsätta skriva, några som jag känner till ansikte och några som är mer okända för mig. Kommentarerna gör mig dock sugen att fortsätta mitt skrivande. Att se att 90 personer kollat in sidan och MAX fem har skrivit en kommentar gör att jag undrar om alla utom dessa fem bara läser tre rader och sen kräks och kollar in tester på dammsugare istället. Är det så? Var inte så jä*la blyga! Stig fram i ljuset läsare! Jag blottar min och Frasses själar här! 

Eller skriv bara vem du är? Så jag får veta vem just du är som läser min lilla sida? Jag är hemma och sjukskriven, jag träffar inga personer. Det här är ungefär så nära ett socialt liv som jag kommer, unna mig det! Okej... jag överdriver en smula, men iaf. Både jag och Frans gillar när ni kommenterar min blogg! Vi vill ha uppmärksamhet jag och valpen. Han tycker ni är så trista att han somnar! Och det är inte så enkelt att blogga med en sovande valp i famnen! =)



För övrigt har matte städat bland mössor, handskar och halsdukar idag... Frans hittade rullen med klister som man borstar ludd från kläderna med... Vadå avslöjad...


Nej, det är inte jag som organiserat hans säng på det där sättet med dynan långt på sidan om och snuttefilten hängande utanför... Faktum är att jag hade bäddad hans lilla säng prydligt bredvid min plats (ca: 5 meter bort ifrån brottsplatsen), men ändå så förefaller den flytta sig både en och tre gånger under dagen. Vi har fullt upp hemma...


Kommentarer
Postat av: Anna med Tim

Att vi läser bloggen nästintill varje dag har du kanske listat ut vid det här laget :) Kul att följa valpis små äventyr. Är det ok om jag länkar till din sida från Tims blogg?

2008-08-28 @ 21:05:21
URL: http://timsevimse.blogg.se/
Postat av: ditt onda alterego

hmmm..... elektrolux är ju förvisso bra, men whirpool är ju samma sak egentligen.... och behöver jag verkligen ett allergifilter OCH flera olika munstycken..... frågorna hopar sig...



Oj!, gick i helt andra tankar där helt plötsligt, en blogg borde jag ju läsa =)

2008-08-28 @ 21:29:25
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Ja på dom bara!!!hi hi...den om elektrolux var bra;)



Men ni får ju helt enkelt komma hit och hälsa på...sitta därhemma alldeles allena förjämnan låter ju inte så skojjigt!! Ni är såååå välkomna!

2008-08-28 @ 22:59:16
URL: http://www.ackebus.bloggagratis.se
Postat av: Sotarn

Jag blir lite sotis när du säger att det är så många som läser din blogg... jag ska vara glad om det är 5 som läser min blogg... och jag vet vad du menar när du säger att det inte är någon som lämnar kommentarer - grymtråkit!



Jag tycker att du ska ÖKA! Kom hem nu!

Då behöver du inte vara ensam längre - då ska vi hänga i två-mans hela tider :o)



Puss på re!

2008-08-29 @ 00:05:04
URL: http://badskans.blogg.se/
Postat av: The jellyfish hunter

Fick lite dåligt samvete när jag läste detta inlägg...jag vet hur störigt det är att inte få några kommentarer fast man vet att det åtminstone är en handfull människor som läser på bloggen, å andra sidan är jag inte så mkt bättre själv...jag ska bannemej gottgöra dig med att länka till din blogg ( om det är lugnt) och självklart kommentera lite oftare, du ska veta att du har en trogen läsare här nere i söder ;)

Må väl min vackra mö, kram på dig!

2008-09-02 @ 15:05:48
URL: http://barapontus.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0