En dag i Bydalen med Sha-Boom

Igår var jag och Veronica en tur till Bydalen. Vi hade en jättemysig dag trots att vädret inte var toppen.
Det var liksom precis som förr! På vägen upp skrålade vi till Sha-Boom och Freestyle så att rutorna nästan immade igen och det var oklart om vi skulle få parkera i Bydalen. Vi dämpade oss lagom tills att vi kom fram och jag tror att ingen uppmärksammade vår skönsång tack o lov.

Jag försökte lura Veronica att det finns osynliga människor som man bara kan se om man sprayar dem med Axe deospray. Vill man se sjömän sprayar man Axe Marine och så vidare... Jag tror det var nära att hon köpte konceptet... hehe



Jag tror att vi gapskrattade alternativt sjöng ungefär 95 % av tiden vi var där.

Det där måste helt klart göras om. Insåg att en stuga hade varit förträffligt på sin plats.

Idag har jag som väntat galet ont i ryggen, men det var så otroligt jäkla värt det!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0