Gitarr och fotosession!

Ikväll har jag börjat om med mina stapplande steg mot att lära mig gitarrspel. Ja, innan jag börjar nybörjarkursen. Jag måste få lite försprång. Så lär de andra också tänka. Helst skulle jag vilja vara fullkomlig gitarrist innan jag kom till nybörjarkursen, men jag inser också att det skulle verka konstigt.

Kvällen har avslutats med en långpromenad med Susanne och vovvarna. Mycket trevligt, vi har fotat kompiskort från "krönet" med en strålande stad i bakgrunden. Inte helt lätt att fånga den där staden... Inte bara för att det var mörkt utan för att Frans blev skraj för att Karela betedde sig konstigt och han skulle absolut sitta i mitt knä. (Yes, den übertuffa schnauzern). Sen kom rådjuren som Karela känt doften av sen länge och sprang några meter i från oss över vägen mitt i vår fotosession. Tack och lov hade jag råkat sätta mig på Karelas koppel så hon lyckades inte försvinna efter dem. Fullkomligt kaos där en stund. Men fantastiskt roligt. Hur fotona blev? Vi ser mest ut som två fyllkajjor i en snödriva, men men... hehe

Blixt? Nej, det är inte nått vi känner till nått om... Vad som flimmrar i bakgrunden? Jo alltså det är den fantastiska vyn över staden i nattlig skepnad. Nåja... Roligt hade vi iaf.

Godnatt vänner!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hahaha, vilket radarpar ni är!!

Ja feg-fransen blir ju till o med rädd för Såpas ryggsäck, så då är det klart han blir rädd för minipolisen! s



Ska nog introducera blixt eller fotolampa för fröken.. ;)

2011-02-06 @ 19:20:28
URL: http://lizanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0