Fokus

Det kan vara chocken från tisdagens gitarrlektion som gjort att bloggandet uteblivit några dagar. Eller att mamma varit här och hälsat på (fortfarande är kvar). Jag har fått mammas längdskidor med motiveringen: "De är något mindre antika än dina" Tack mamma ;)

Vi har just varit på Loftet (trevlig restaurang i stan) och käkat en fantastisk middag. Det känns att min kropp har någon form av näringsbrist just nu. Fryser konstant liksom innifrån märgen och mår inte som en prinsessa, har en sjuuuk huvudvärk nästan konstant. Efter varje måltid går kroppstemperaturen upp en timme eller så för att sedan sjunka nära fryspunkt igen. Jag fryser så jag bokstavligt talat skakar. Inte helt bra... Imorse visade vågen 60,0. Tänkte direkt att det måste vara fullkomligt omöjligt och ställde mig igen och vägde lite fram och tillbaka och lyckades övertyga vågen att visa 60,2. (Den förra vågen slängde jag ut eftersom jag var övertygad om att den visade fel och att jag var jättelurad eftersom jag såg i spegeln att jag var fet, fast vågen sa att jag inte var det... Försöker lita på vågen nu och inse att jag inte är så stor längre. Lurigt. 60 kg är inte speciellt lite egentligen, men jag har tappat några kilon för fort nu och troligen är det därför min kropp reagerar. Jag får helt enkelt inte i mig det jag behöver. Så det är dags att tänka på maten nu ett tag, tänka lagom vill säga. Inte bli manisk...

Tänk, jag var en smula seriös i mitt bloggande en stund! Inte så dumt!

På bilden nedan var jag större! Jag är nästan lite sugen på att bli rödhårig igen. Hehe... Hade varit ljus, nästan blond, innan och på jobbet (Saab i Linköping) var gubbarna en smula chockade när jag klev in en dag fullkomligt illröd i frisyren...


En vecka höll det... sen var jag less på kommentarerna och färgade det mörkt igen... Inte så kul.

Fast jag tycker det var ganska läckert...

Titta så liten bäbis-Fralla var! Liten liten sötskit!


Kommentarer
Postat av: Hellman

Du vet vad jag tycker om hårfärgen ;)

2011-02-27 @ 12:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0