Agility, Fransility!

... så himla längesen jag bloggade!
Här har det hänt grejjer som vanligt. Jag har börjat jobba igen, har ju haft lite otur med tidigare projektanställningar där projekt löpt ut och sen provanställningar som inte kunde bli nått mer eftersom tjänsten försvann och liknande. Nu hoppas jag att jag har hittat rätt, det känns faktiskt så. Det känns verkligen som att jag kan bli kvar på det här stället. Har fått titel logistik- och affärsutvecklingsansvarig vilket känns som en bra titel.
Frallan härjar som vanligt, vi har gått agilitykurs vilket gått hur bra som helst. Han älskar det, mest bara tycker att matten är något långsam...
Som ni ser var detta precis innan snön föll...
Super-Frall kallas han även nu för tiden... I bakgrunden skymtar polaren Nova.
...och så var det det där med kojan... Liten har inte kommit på ännu att man kan springa igenom utan han ålar... Det tar lite längre tid kan man säga. Men det funkar!
"Asså vadå matte? Ska jag hoppa igenom det här skitäckliga däcket? Men gör det själv då!"
Jo, husse hade rätt roligt när han hälsade på och fotade.
Det kommer mer foton senare, tänkte att det är bäst att jag uppdaterar lite istället för inte alls...
See ya!

Kommentarer
Postat av: Lena & Hugo

Yeeey! You're back!! =) Dutti du är som lyder.. ;)

Kram Kram

2010-12-06 @ 21:21:30
URL: http://lizanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0