Long time no see... igen

Jag är tillbaka, Frans är tillbaka, vi har haft en tidig semester kan man säga.
Vad som hänt sen sist? Jo, lite av varje, Frans och jag har gått en lydnadskurs och ska fortsätta och gå en till och sen får vi se om det bär mot tävlingslydnad vilket kanske var en av de sista sakerna jag trodde innan vi började på första kursen. Dock är vi ett riktigt bra team visade det sig och skitduktiga på att lära oss nya saker.

TADA! Vi är grymma på kontaktövnignar... när det passar Frans.. ;)
Sen har vi tagit det lugnt, titta på regnet, mkt regn i sommar... Blivit blöta och kalla av regnet:


Lekt med bollar:
Så har vi lekt med våra grannflickor, björnhunden och jämthundsblandningen; Karela och Nikita. Karlea är skendräktig och det är inte så kul. Inne måste hon ha tratt så att hon inte diar sönder sig själv helt i ett obevakat ögonblick och lever rövare inomhus...

Tratt är inte så kul:
I natt i natt är det tratt är det tratt *nynnar*

Vi har det gott jag och Frans helt enkelt =) Och nu ska jag bli duktigare på att blogga, har samlat bilder för ett helt års bloggeri nästan =)

Kommentarer
Postat av: malte o snoken

å snyggingar, va gott å höra att ni mår bra!

Va kul med lydnad!! Roligt att ni liksom överraskade er själva med att vara skitbra!! : )

Frans är sötstruts go som vanligt!!

kram o slafspussar

2010-06-18 @ 16:34:46
Postat av: malte o snoken

Ja va ska vi tita på, på tv idag när den storslagna underhållningen är slut?

slafspussar o mkt tutitut

2010-06-20 @ 11:03:35
Postat av: SusyQ

Men kära nån.... HUR ser hon ut Krel???? Bad hair day - typ :)

2010-12-30 @ 21:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0