Victoria's Secret Fashion Show

Nu är det äntligen dags. Nu sitter jag bänkad i soffan och väntar på att sista minutrarna ska passera innan showen börjar. Snart är den här; Victoria's Secret Fashion Show 2010. Har varit och tränat en vända oxå, försöker hitta en rutin för hur träningen ska fungera framöver. För visst har jag en timme att lägga på träning varje dag om jag så skulle vilja. Nu ska det inte bli varje dag, men varannan kanske? Jag ska lägga upp en plan. Hur som helst hann jag precis hem och slänga mig i duschen och nu sitter jag här och väntar...

Väntan tog slut, den är här nu. Dock är det reklam och jag kunde inte låta bli att skriva några rader.

Varför känner jag att de underkläder jag beställde på nätet som kom i paket hem idag inte alls känns speciellt speciella längre? Vilka helt fantastiska tjejer och vilka fantastiska kroppar de har. Jösses... och vilken jäkla show överhuvudtaget. Jag vill bara gråta en skvätt för att alla är så sjukt snygga. Eller för att jag är avundsjuk. Eller för att jag vill ha dem allihopa, men inte kan få dem. Jag vet inte riktigt ;) Hehe


Kärlek!

Idag har jag iaf plockat fram snowboardskorna och ska se om jag kan fixa till dem så jag kan ha dem. De är egentligen helt nya, men inbillade mig ifjol att de var små. Måste kolla om det fortfarande är så, eller om jag slipper köpa nya.



Gillar dem verkligen, Burton-skorna...

Idag har jag förövrigt börjat läsa:



Har börjat med CSS Mastery, det står att den riktar sig till de som kan lite CSS men som inte anser sig vara experter... Hehehe undar verkligen om den riktar sig till mig? Jag kan faktiskt ganska exakt noll och ingenting om CSS. Än... Men jag inbillar mig att jag kan lära mig. Säger som jag brukar göra; hur svårt kan det vara? *fniss* Alltid retar det någon! ;)

Lyckades med att säga nått riktigt roligt idag. Appropå gymmet där det hänger en massa brandmän så kom jag osökt att tänka på NileCity och karaktären MastodontfilmsMats. Bara det att jag glömde det där med film... Glatt pratade jag om MastodontMats. Det fick en helt annan innebörd är vad jag tänkte mig från början. "ehm.. alltså menar du mastodontFILMSmats?" Tokigt värre. Men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig. När jag hade skrattat färdigt åt MastodontMats vill säga...  ;)

Förövrigt vet jag minsann att ni är ett antal personer som smygläser min blogg, men jag tycker att ni är dåliga på att kommentera! =)






Kommentarer
Postat av: Lena

Fixar du CSS så kan du ju få lära mig sen, cause I suck at it!! s

2011-01-07 @ 19:23:07
URL: http://lizanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0