Annandagsrea och merinofår...

Jag skulle ju bara titta lite... Precis som när man "bara ska titta" på en hundvalp, ska man inte heller "bara titta lite på mellandagsrean". Jag var in och bytte ett underställ som råkade vara ett måndagsexemplar till ett nytt och sen ramlade det bara på. Jag och Susanne gjorde stan och kom hem med ett antal kassar var. Dock givetvis ingen jacka och inga skor, vilket egentligen var det stora behovet... Som alltid. Ska dock försöka komma ihåg till nästa år att inte gå på rean på annadagen, helvete vad mkt folk som letat sig ut...

Har iaf fått ett underställ från Icebreaker i merinoull i julklapp. Verkar hur bra som helst och jag som alltid fryser behöver nått varmt inunder. Att tröjan är chockrosa gör bara saken bättre hävdar jag. Hehe... Dessutom är det lite roligt för i varje plagg finns en "baacode" som gör att man kan spåra ullen i plagget till den gård varifrån den kommer. Det tycker jag är en check detalj!

Frans har ett eget får, misstänker att det inte är ett merinofår dock...


När han var liten sov han ofta med fåret. ;) Sötskit där.

Nu är det snart dags för det årliga födelsedagskalaset hos Sara. Weeei!




Kommentarer
Postat av: SusyQ

Hörru du, vi handla väl BARA bra och nödvändiga saker??!!

Tycker det ska bli tradition :))

2010-12-30 @ 21:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0