Nyklippt matte och grillad kyckling!

Tur det inte är grillad matte och nyklippt kyckling!

Matte fick panik igår och sprang till frisören på hörnet av huset och hade tur och fick en klipptid. Ni tjejer vet hur det fungerar när man väl fått panik över håret... Så fick hon klippa massor eftersom den tidigare frisören slarvat som tusan...

nåväl, nöjd ändå, resultat:


Inte så tokigt va? Japp jag är en smula förkyld och febrig, därav den tussiga looken... Men håret är snyggt! =)

Husse bjöd på kyckling till middag idag. Frans satt prydligt på sin lilla blå matta i köket och väntade på en bit, då tappade jag min mobil i golvet och skrämde frans så att han skulle ha kissat i byxan om han var en liten valp. Tur han är stor och kan hålla tätt nu mera. För att visa skitmatte hur otäck hon är bytte han strategiskt och demonstrativt sida. Detta foto förevigade stunden...


Visste jag inte bättre skulle jag tro att vovven tigger mat... Tur han är så uppfostrad.
Nya leksaken "flygis" på golvet framför frallan. Galet rolig! (inga ögon han heller numera...)






Kommentarer
Postat av: Charlotta

Ruffs leksaker har varken ögon, armar, ben eller stoppning kvar snart tror jag :)

2009-10-10 @ 22:25:00
Postat av: malte o snoki

matte är snygg snygg!!

2009-10-12 @ 17:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0