Erki Enöga... Erki utan ögon...

Från att ha varit en stilig hälsosam Erik Ekorre för ett par dagar sedan är nu läget annorlunda. Låt mig presentera:


Erki Enöga...


Flexöga som kan se i alla riktningar eller bara valps verk?

Skitvalp... Numera har ekorren inga ögon alls, husse opererade bort dem...

Valp tycker Erki ser lite läskig ut och är inte säker på att en ekorre helt utan ögon är okej att leka med...


"jag är den ögonlösa ekorren som är här för att förfölja dig, valp, i dina drömmar!"

Kommentarer
Postat av: Acke och Primo

Whääää han ser ju lite smått läskig ut den ögonlöse Erki!!! Hugg han, slit han i stycken.....plocka ut innanmätet ur han!!!!



Matte hälsar att hon påbörjat brodyren.....men måste ner på stan för att införskaffa annat band...det nya hon hade beställt var alldeles för hårt att brodera på!

Ja vi fattar inte riktigt vad hon svamlar om men nu har vi informerat i vicket fall som helst!

Tjingtjong grönsaksbuljong! Blääää

Postat av: Torsten

Jag tyckte också att han såg lite läskig ut...utan ögon...Går säkert bra ändå...hoppas jag! Ha en bra dag!! Kram/ Torsten

2009-02-04 @ 07:33:20
URL: http://www.prinstorsten.bloggagratis.se
Postat av: malte o snoki

oj då...här har det gått vilt till...

stackars korren...

nu har matte slutat kräkas o gått upp ur sängen, tjihooo!!! tack för alla krya på dig hälsningar utom den att du gilla kräks fransingen då höll matte på o kräkas igen...

puss o gos på prins frans nos

2009-02-04 @ 11:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0