Bro's before hoes...

Ja, så låter det här hemma nu för tiden nu när husse är hemma. Skrattade ganska mycket när jag såg dem göra en "high five" och husse säger "bros before hoes!" Så kollade båda på mig... hahaha sjukt roligt.

Idag är matte lämnad åt sitt öde. Frallan är less på matte och det är bara husse som gäller idag. BARA husse! Har sällan hänt tidigare... det är ju mig han brukar klänga på vid frukostbordet och resten av dagen?


Så här såg det ut i morse när grabbarna läste Vagabond och myste... Notera en ung pumi i vinterskrud på fotot på kylskåpet.


Du kan gå nu matte, vi har det finfint utan dig serru....

Mattes skruttunge var förövrigt uppe och kräktes i natt, flera gånger. Matte kanske klarade sig från vinterkräkis, men Frans verkar åkt på den istället. (Eller så var det en del bacom som husse stack till honom efter middagen som orsakade kräket...)

Det ska snöa här idag och det är kallt ute. Husse och matte hade tänkt åka längdskidor med Frallur för första gången, men vi hoppar nog det idag...

Kommentarer
Postat av: Torsten

Hej tjolahopp!! Jo jag brukar också busa med korgen, mest gräva bort den lilla dynan o dra iväg korgen till andra sidan huset....men mest ligger jag i den! Vi får också mer snö idag, "åsså" är det kallt som f-n! Trevlig helg till er också!

2009-02-07 @ 10:09:21
URL: http://www.prinstorsten.bloggagratis.se
Postat av: malte o snokis matte

näe dissa matte så där!

vi vill oxå kräkas av för mkt bacon tack!

2009-02-07 @ 11:28:46
URL: http://www.malteochsnoken.bloggagratis.se
Postat av: malte o snokis matte

kramas ni fortf? nä men hallå nu får du väl kela lite me matte oxå!

2009-02-09 @ 10:46:20
URL: http://www.malteochsnoken.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0