Börje goes Thailand?

Valp har hicka och ligger bakom mig i soffan och biter på sin lilla tiger samtidigt. Märkligt ljud. Piiiiip, HICK, piiiip, HICK, ja ni fattar? Börje springer samtidigt omkring här i lägenheten och yrar nått om att han måste packa alla sina saker och köpa solskyddsfaktor 50 och hur ska han hinna allt? Bettan, Börjes tjej drar en djup suck och försöker att lugna honom.

Börje råkade höra mig i telefonen här om dagen med min väninna Vera och att vi pratade om att Börje kanske skulle kunna få följa med henne en sväng till Thailand. Yes, så nu är han mer nervös än någonsin. Ja, han är mer nervös nu än när han var skitsur och liftade med en postbil och råkade hamna i en brevlåda i Linghem. Vi har diskuterat det där med Thailand. Risk föreligger att han blir så pass solblekt att han kommer att ändra sig efteråt. Möjligen om vi packar ett parasoll, keps och solparaply till honom och säger åt honom att dra in benen från solen oxå... Tåls att tänka på...


Hallå, är den här på eller???


Jag hittar inte mina badbyxor! Jag kan inte resa till Thailand utan badbyxor!

Stackars Börje, han är skärrad...

Valp är inte skärrad, han sover och har slutat hicka nu. Lugn och ro för matte en stund.

Kommentarer
Postat av: malte o snoken

hmmm det tog ett tag innan poletten trilla ner o jag hajja vem börje var...knäppgökar!

lät gulligt med lilla frassehickan!!

trevlig resa börje!

2008-10-09 @ 10:15:20
Postat av: Anna med Tim

Ha ha ha...blev nästan extra roligt efterson min pappa heter börje... Lycka till i Thailand Börje, glöm inte solkrämen!

2008-10-09 @ 11:43:12
URL: http://timsevimse.blogg.se/
Postat av: Verånken

Vilken hjälte han är!!!

Klart han får bli med till Thailand! Han behöver inte bekymra sig om solskydd - jag har fixat det redan... kanske måste sy han ett par badbyxor?! hihi



Söt Börje!

2008-10-09 @ 14:51:41
URL: http://badskans.blogg.se/
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Ja du Börje du är allt en härlig "gök" du! Badbrallor?? Du får väl se till att gå ner på ett nudistbad så är det problemet löst!! Däremot en liten kepa oh solbrillor...men halååå du ska ju till Thailand, där kan du ju köpa "äkta kopior" på ALLT!!

Ha en skön flight!

2008-10-09 @ 22:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0