Mössor och solsida

Idag har jag stickat en mössa. I fredags kom jag på att jag behövde en ny grå mössa. Vad göra? Ska det gå undan är det bäst att man gör det själv tänkte jag och började på att sticka en mössa. Dock fanns inte så mycket tid i fredags kväll. Igår var jag inte hemma på hela dagen så då hann den inte bli klar. Idag avslutade jag den. Den blev inte så tokig.


Frans skulle oxå vara med på kort, utan mössa... Det är inte hans tass på mina tuttar, det är mina lockar... Haha


Ganska söt mysse? Jag blev hyfsat nöjd iaf. Det gick ju ganska snabbt så ett perfekt resultat kanske jag inte kan förvänta mig...

Snart drar Solsidan igång igen. Äntligen! Jag har sett fram emot det sen förra säsongen slutade. Weeei!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0