Sommaren som är/var

Först en kommentar om att det verkar som att det är stört omöjligt att kommentera på vissa av mina inlägg. Skumt hävdar jag. Hoppas att detta inlägg har bättre lycka med sig.

Jag tänkte visa lite av sommaren i bilder som jag hittade i min sambos kamera!


På besök i Veronicas föräldrars stuga i Singsjön!


Busunge i gräset


Pussa på Vera! Weeeei!


Hela familjen har bilbälte när vi är ute! Inte så kul, men nödvändigt!


Sen bodde hela familjen på hotell, västa mysiga!


Guldläge och morgonfrisyr!


Matte blekte sommarfin färg på håret, men färgade snart tillbaka det mörkt igen...


Börje hängde med på turen till Belgien, kartläsaren!


Här förklarar husse för Fralla att sommaren är slut snart, men att det inte behöver vara så tokigt med höst och vinter heller...


Granskningsnämden!

Ja, det har varit en bra sommar, mysig helt enkelt!




Kommentarer
Postat av: malte o snoki

å vilka fina bilder! särskilt den med matte o fralla i gräset!

va bra med bilbälte, fast vi undrar hur det funkar... det var så mkt svart fralla att man funderar hur bältet gick liksom, är varje tass surrad?

matte har mössa ovan på de där chica öronlapparna hälsar hon när det är som kallast o ibland får man gömma in dom i frisyren bara....här blåser sjukt mkt!

stormpussar

2009-09-16 @ 10:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0