När husse är borta...

...så sover valpen på husses huvudkudde...




Trött vovve... När husse är borta sover vi läääänge...


Han är ju så ruskigt söt när han somnar med tanden utanför... Matte brukar jäklas och dra lite extra i skägget oxå och göra roliga miner på sovande Fralla...


Vi åkte till pappa idag och käkade middag. Så hade vovvarna sedvanlig dragkamp om någon av leksakerna. Idag slutade det inte så väl...

Lite för omfattande skador för att gå att laga... hamnade i papperskorgen. Inte så kul.

Jag hittade igen vinterbilder sen förra året när jag kom på den brillianta idén att ta egna julkort. Hela familjen plus en massa julsaker som återfanns hos pappa skulle va med i snön. Så här gick det...



Alla skulle med, Börje, Bettan, julbocken, Simon, valp, jag och en massa glitter och julsaker, typ ljusmanchetter för att skapa en trevlig julstämning. Japp helt mitt påhitt... hehe inte helt oväntat kanske?


Frans hade en uppstoppad fantastiskt söt tomteluva som matte snott från en tomte och satt fast under hakan på valpen ;).

Sen spårade saker ur...


Valp vägrade ha mössa, Börje bara gapade, alla andra garvade... Ja jösses... Vi hann få några bra bilder iaf. Blev nog 1000 st tagna tror jag. Sen började snöbollskriget. Matte var givet oskyldig.


roliga minnen från förra vintern.

Tänk snart är det första advent igen! ;)

Snart skall jag och min far iväg på Terry Evans storseans i Strömsund. Eller ja, i slutet av oktober, men iaf. Ser massor fram emot det! Hoppas han kan berätta nått spännande!



Kommentarer
Postat av: malte o snoki

oj va ruskigt me så mkt snö en sån här solig o härlig o VARM höstdag!! "snart så är det första advent!" näe det är det inta alls det...vi vägrar adventtankar just nu!!

frallan är extremt gullipluttig när han sover!!

2009-09-20 @ 12:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0