Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Emma! Lurigt det här, men ganska roligt ändå!

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
1. Grey's Anatomy
2. Desperat Housewives
3. Simpsons
4. Efterlyst
5. Gomorron Sverige
6. Days of our lives
7. Weeds
8. Kalla fakta

8 saker jag gjorde igår
1. Tänkte åka till fjällen, men det var på tok för kallt.
2. Frös massor eftersom det var på tok för kallt.
3. Lurade på om Frans skulle få ett par vinterskor så att han inte fryser tassarna av sig när det är minus 28 grader...
4. Bäddade rent i sängen
5. Var allmänt förkyld
6. Stickade några varv på hundtröjan som ses i tidigare inlägg.
7. Busade och promenerade med Frans.
8. Postade ett paket till mamma med en mössa jag gjort.

8 saker jag ser fram emot
1. Att hitta ett jobb... =/
2. Få lön igen!
3. Nya tapeter i lägenheten!
4. Att Frans lär sig att sluta vakta saker...
5. Att åka bräda snart igen i fjällen.
6. Att mina växter börjar må bättre...
7. Att förkylningen försvinner helt.
8. När träningen ger synliga resultat.

8 favoritrestauranger
1. Shanghai Wok 
2. Athena
3. Tage's
4. Alltså finns det åtta bra resturanger i Östersund? Lite väl optimistiskt hävdar jag... Går dessutom sällan ut och käkar nu för tiden. Det får bli tre omnämnda restauranger... det får räcka...
5.
6.
7.
8.

8 saker på min önskelista
1. Ett fint presentkort på en klippning och slingning av håret.
2. En trimmning till Frans.
3. Några resor lite lagom långt bort.
4. Ännu mer pudersnö i fjällen.
5. En stuga i fjällen (gärna ski in ski out läge)
6. Att någon annan städar ut julen här.
7. En större lägenhet
8. Eller en villa i lämplig storlek med bra läge. ;)


8 vänner jag utmanar
1. Malte
2. Snoken
3. Acke
4. Primo
5. Veronica
6. Tim
7. Malin
8. Mats



Nu ni!

Kommentarer
Postat av: malte o snoken me matte

uj, tack för utmaningen, vi är världsa-dåliga på sånt här... får se vad vi snor ihop...bli inte ledsen om det inte blir så mkt...

2009-01-06 @ 18:54:41
Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

Hoppsan! Säger nog lite som M&S matte....men ska försöka ( om jag kommer ihåg i morgon;))



Kramis på er hela flocken!

2009-01-06 @ 23:43:02
URL: http://www.ackebus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0