Hemkomst och leverpastej...

Matte har varit i Sthlm/Linköping en snabb sväng i helgen. Så här såg det ut när matte kom hem imorse och käkade frukost hos sin far efter att ha åkt nattåg.



En leverpastejmacka vill alla hungriga hundar ha... Matte var lagom imponerad. Kommer pumin lite för nära gör valp ett avundsjukt utfall mot honom och piper och berättar att han minsann inte har någon som helst rätt att få tag i mackan först... Härlig morgon. Populär var man iaf...

Så nu är matte hemma igen!

Kommentarer
Postat av: catrin o malte o snoki

heja matte hemma igen! hoppas att du haft det kul! jag saknar sthlm o mina vänner ibland, nu var det ett tag sen jag var upp o hälsa på...

ja vad är en hundring utan en schnauser liksom? en värdelös hundring om man tänker efter.... konstigt att det fanns en tax iaf..!!! en halvbra ring...

2009-01-27 @ 16:45:48
Postat av: catrin o malte o snoki

sluta ät smörgås o ge oss en update på fransingen!!!

2009-01-28 @ 20:55:50
Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

Välkommen hem!

Så där har jag det alltid;) eller ja bara med Primo, och helst ska han upp bakom mig på stolen...

Kramen

Postat av: catrin o malte o snoki

å va du är knasgullig! tack söta söta för sångerna! va vi fnissat o sjungit nu!! Matte gick o la sig tidigt igår så hon såg dom inte förrän nu! oj va vi ska kraxa på nya låtar idag! Vi skrattar lite åt det faktum att du suttit o tänkt knåpat o komponerat lite oxå, raring! puss på tjockfrallan som får genomlida prästens lilla kråka (hahahahahah)

2009-01-29 @ 08:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0