Ärva kläder...

Liten pudelvalp har fått ärva regnrock av Frans. Frans får den inte ens över huvudet längre. Inte så kul tycker matte, Frans är mest nöjd över det.


Passar ypperligt!

Matte grät nästan en skvätt över att inte själv ha en valp att skydda med regnrock. Evelin lovade snällt att när Frans får en lillebror så får får lillebrorsan ha regnrocken. Då har troligen Sigge ändå växt ur den. ;)

Tog foto på morgonpromenaden idag. Försökte få med en vacker vy i bakgrunden, men min feta skalle tog upp hela bilden. Orutinerat!




Kommentarer
Postat av: malte o snoki

matte har växt ur sin jeansjacka vill valp ha den oxå? hihi

2009-08-26 @ 19:03:37
Postat av: malte o snoki

ååååå belgien! fy fabian så fubbigt! ät massa orangettes för matte!!!

2009-08-27 @ 15:51:31
Postat av: aida

jag skulle nog säga att det var orutinerat att tro att nåt annat behövde vara med på bilden..lite buskar och bark när du var i fokus. bah!

2009-08-27 @ 22:02:38
URL: http://aidahopp.blogspot.com
Postat av: aida

jag skulle nog säga att det var orutinerat att tro att nåt annat behövde vara med på bilden.. vem vill se lite buskar och bark när du var i fokus. bah!

2009-08-27 @ 22:03:44
URL: http://aidahopp.blogspot.com
Postat av: Anna med flock

Åh lillkillen har blivit stor när regnrocken inte passar längre... ge fransingen en kram från mig!

2009-08-28 @ 21:56:15
URL: http://timsevimse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0