Vuxen! Eller?

Han är stor nu! Matte är så stolt... Han lyfte nyss på benet och visade vilken stor hanhund han är. Han lyfte och siktade mot himlen och sträckte sitt lilla ben mot skyn. Tyvärr var mattes pilatesboll som råkade ligga framme det enda blåa han träffade ... Men men.. nåväl, matte är stolt i alla fall, fast hon fick avbryta packningen och börja städa sovrummet och duscha pilatesbollen från valpkiss....


Det är svårt att vara sur länge på mig, särskilt när jag ler så gulligt med de tänder jag har kvar... Eller som matte brukar säga: "Never trust a smiling ninja..."

Kommentarer
Postat av: Verånken

Ahahahahahahaha!!!

Ahahahahaha andas Ahahahahahahahaha

Never trust a smiling ninja - jag kommer just ihåg en historia om en ninja som smög på en databutik...

ahahahahahahahaha!

phew

Jag har försökt återberätta den historien många gånger - men jag har inte kunnat få alla andra att fatta hur kul det faktiskt va!!!

2008-09-12 @ 18:37:06
URL: http://badskans.blogg.se/
Postat av: Anna med Tim

Oj, stora pojken :) Lyckades du kissa klart med benet lyft utan att slå runt? Brukar bli lite volter hit och dit i början av benlyftarkarriären..

2008-09-12 @ 23:06:03
URL: http://timsevimse.blogg.se/
Postat av: kicki

Lyfta benet? Wow valp blir stor pojke snart märker jag. vad spännande.

Krama Frans från mig, vi ses på tisdag!

/ Kicki (instruktören som fortfarande ler åt kommentaren, "ja om de inte dör först" !!

2008-09-13 @ 07:59:28
URL: http://kickifohlin.blogg.se/
Postat av: malte o snoken

å du har blivit stora karln!! sen att det var inomhus det är en bisak i sammanhanget....

matte skratta högt åt "never trust a smiling ninja"...o ska lägga det på minnet säger hon!

kissa lungt!

2008-09-13 @ 10:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0