Ganska roligt...

Valp är knasig. Igår när jag skulle sova och låg och pratade lite med husse så gick han och la sig i sängen som vanligt. Ja, vår säng alltså. Det var bara det att han valde en något ovanligt position. Han och fåret. Han tog med sig fåret, la sig på rygg, mitt emellan mina ben. (jag låg på mage) och la huvudet på min rumpa. Galet roligt. Där låg han och bet i fåret. Värsta bästa huvudkudden!




Där ligger han och myser. Hur bekvämt jag låg? Sådär...

Det var bättre när vi var i Bagarmossen och sov såhär:


Vi är ganska mysiga vi...



Det här är sjukt roligt. Så här sov Frasse i mitt knä i bilen på väg till Bagarmossen. Helt stel i bakbenen. Rakt upp i vädret. Vet inte varför han gör sådär, det är ofta han sover med "låsta" ben, alla fyra, rakt i vädret. Hahaha jag skrattar bara jag tänker på det.

Kommentarer
Postat av: malte o snoken

hihihi alla har vi våra favorit sovställningar!! Frans såg ut att ha det jättemysigt iaf!

2008-10-01 @ 13:00:36
Postat av: Timse

Åh Frans du är ju för söt! Ni verkar vara riktiga gosproppar du och matte. Lite fuskigt att du får plats i mattes knä, det får inte jag. Nosgos på dig!

2008-10-01 @ 15:13:58
URL: http://timsevimse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0