Fix och trix

Ni visste att Frans hette Fix innan han blev Frans va? Lite fyndig kände jag mig där, jag har fixat och trixat här hemma några dagar. Målat stolar bland annat och klätt om dem. Vad säger ni om det här?


Tråååååååååååkig stol...


Fixade stolar! Whoho, visst har jag rätt att vara lite nöjd? Inte dåligt va? Från en ful stol till två snygga på ett dygn!

Snart kommer bilder från helgen när Frans var hos mormor oxå och upplevde havet och sanden för första gången.
Matte går igenom en detox just nu och rensar kroppen från skit och äter nu bara frukt, grönt och råsaftjuce denna vecka därför är hon lite långsam....

Kommentarer
Postat av: malte o snoken

tröjbilden kommer...matte e tack o lov slö me att montera ihop eländet...

fina stolar! duktig matte som detoxar!

2008-10-15 @ 19:11:05
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Super läckra stolar!! WOW så duktig matte....



Hoppas du inte blev allt för arg för att jag retades med dig igår på kursen;) hi hi säkert mest för att jag är lite sne på att jag inte skulle klara av att vara så duktig själv...suck! Men kaffet från caramello var suuuuuper gott!! hi hi...

Kramis från oss!

2008-10-15 @ 22:28:27
Postat av: Timse

Jisses vad fina stolarna blev, vad duktig din matte är!!! Va duktig din matte är också som äter massa bra saker, vill min matte också göra men hon har ingen fantasi om vad hon ska äta då.

2008-10-15 @ 23:14:45
URL: http://timsevimse.blogg.se/
Postat av: malte o snok

vår bön blev besannad några maskor gick upp på mattes stickning...men tyvärr lyckades hon knåpa ihop ett igen...vi fick lära oss många nya svordomar...hu en sån matte, hon får tvätta mun med såpa!

2008-10-16 @ 09:27:25
Postat av: kicki fohlin-svensson

vad duktig du är att fixa stolar! Och så ska ni flytta härifrån. Synd för jag har sex stycken Gotlandsstolar(från 1800-talet) som behöver sitt dynor. Det finns ingen stoppning alls, skulle vilja klä dem med fårskinn.....

kanske du kan tala om hur man gör?

Hälsa lille mask Frans, Vi ses /Kicki

2008-10-17 @ 08:44:23
URL: http://kickifohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0