Att sova är att växa en smula...

När man är valp växer man hela tiden, även när man sover. Valp gillar att sova.


Göra matte avundsjuk är roligt. Mysigt att byta knä ibland. Här i Tinas knä. Skönt att bli kliad på magen.


Sova med huvudet högt är bra, då rinner allt blod bort från lilla hjärnan och så kan man skylla på det när man gör otillåtna bus. Hur skönt det är? Jätteskönt... mmmm zzzzzZzzZZzz

Det är skitväder ute. Blåser kastanjer från träden och de ska man undvika att få i knoppen säger matte. Jag har tydligen tillräckligt liten hjärna ändå eller nått säger hon.


Matte, ta bort det dåliga vädret... Gör nått! Jag har skittråkigt! (Malte och Snoken: kolla in min lilla ofluffiga fula kudde...)



Avslutar med ett kompiskort på Frans och Matte. Kul att matte snodde hela bilden till sig själv. Kul att man fick med en tass i alla fall...

Kommentarer
Postat av: malte o snoken

hihihi...matte är en linslus...

ja det var en trist kudde du hade din stackare...det ska vara tre o det ska vara mönster på dom! så man blir lite yr i bollen o somnar fortare!

det var en rysligt söt o liten mage som låg uppfläkt där i soffan man såg den knappt för nån som klappa...kan tänka mig att du är mkt "klapp-abel"

2008-10-05 @ 13:16:23
Postat av: matte till malte o snoken

matte ska inte ha dåligt samvete fast jag vet hur det är...

jag fick ge snoken en riktig omgång när han var liten o höll på att bli en riktigt otrevlig hund o efter det hade matte så dåligt samvete att hon nästan kunde dö men som tack blev snoken riktigt trevlig hund...vi får inbilla oss att vi gör det för deras eget bästa...

mattekramar

2008-10-06 @ 10:38:01
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Den lille godingen Frans är ju bara sååååå söt!!

Primo och Acke hälsar att Frans ska nypa matte i baken för att hon pratar om hans lilla hjärna;)!



Kramis!



2008-10-06 @ 12:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0