Börje och Bettan goes Thailand

Ni vill förstås veta hur de hade det på semestern? Jag har lyckats få tag i några bilder... (red. tackar veronica) Så här berättar Börje:

Vi hängde lite vid poolen:


Plaskar med fötterna... Det var varmt i vattnet, men vi bottnade inte så vi fick inte hoppa i...

Sen var vi på några utflykter, red elefant och grejjer... Ja, fast inte på den här bilden nedan fattar ni väl... Det är ju veronica! Vi hade lite ont i våra långa ben så vi fick åka elefant... jag menar ryggsäck!!




Här var vi på väg hem från stranden... Vi fick åka ryggsäck så att vi inte skulle dra med så mycket sand hem...


Jag sa åt henne att anstränga sig lite och le och se hur det blev... åhh... Jag och veronica hade kanske fått i oss en drink eller två oxå? Jag minns inte... 

Det var en lyckad semester trots att jag blev magsjuk och fick stanna på hotellet med bettan några dagar... Det kommer fler uppdateringar senare, med fler bilder. Det här var tydligen bara de mest normala på oss...

/Börje

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hurru Börje!

Jag är väl ingen elefant heller!!!

Pajjas! =)



Visst hade vi kul?! Kanske HUR kul som helst!



Jag ska skicka dig fler bilder sen... :o)



Pöss på re

Hälsa Bettan å dom andra två

2008-12-08 @ 12:49:46
URL: http://badskans.blogg.se/
Postat av: Tessan med "pälsbollarna"

hi hi Börje du rätt kul filiflax! Vilka äventyr du är ute på...men jag måste säga att jag blev jäkligt avundsjuk där ni satt och "softa" vid poolen...



Nu till lille valp...VILKEN MASSA SNÖ NI HAR! Här är bara regnigt och blaskigt och hur tråkigt som helst! Tjusigt kort din "morfar" tog!

Kramis till hela familjen "knas" ;)

2008-12-09 @ 22:26:23
URL: http://www.ackebus.se
Postat av: malte o snoken

vilken snäll o rolig kompis du har som släpa börje med polare i ryggsäck i thailand, även om börje inte är tjock o tung så tar han o hans polare lite plats...roliga bilder! tack för att vi fick njuta!!

2008-12-11 @ 11:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0